fullt upp

Och så var det äntligen fredag :) Det känns otroligt härligt!
Skoldagen har varit smärtfri: Naturkunskap på åsen, matte med Lena, filmtittning med Lars och så lite softande framför datorerna.

Ikväll ska jag till tvillingarna och umgås med de bästa <3
Först blir det mys framför High School Musical 2 och sen blir det fest! =) Sista festen i huset, känns väldigt tråkigt för det är alltid så kul! ;D

Nu har min käre far åkt till farmor i Lappland och blir borta hela veckan, vilket innebär att jag ska bo själv i lägenheten en hel vecka :) Det ska bli otroligt skönt! Jag tycker om att vara själv hemma. Ingen som tjatar på en att man ska göra det och det, inga bestämda mattider, man behöver liksom bara tänka på sig själv.
Inatt ska Marcus sova här så då får jag sällskap iaf :)

Nu har jag ett fungerande internet också som jag kan roa mig med :) Dock mojjar det till sig ibland men man kan ju inte begära för mycket. Man kan inte både ha och äta kakan.

Nu ska jag laga till mig lite mat och sen måste jag fixa mig inför kvällen! :)

/S

Kommentarer
Postat av: Marcis

JJAAA DET SKA JAG GÖRA !

2007-10-05 @ 18:10:21
URL: http://negerporr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0