glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Dagen har jag spenderat med min allra bästa vän! Det som skulle bli en promenad blev ett besök på Ronald McDonald's restaurang. Det började med att vi var glassugna och köpte varsinn glass med topping :) När den var slut, vilket den var väldigt snabbt, kom vi på att vi var hungriga. Ingen utav oss hade ju ätit lunch. Då köpte vi ett happy meal som vi delade på. Eftersom det var jag som stod i kö fick jag leksaken :) En grön vattenflaska. Jag har en exakt likadan fast en lila så nu kan jag ju göra värsta samlingen x)
När vi var mätta och belåtna gick vi en omväg hem så vi har ju varit lite duktiga iaf =)

Coca Cola, mamma och House kommer göra min kväll :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0