Göteborg

Vi gör helgen i göteborg till ett skämt! Tävlingen gick inte riktigt som den skulle, vilket resulterade i att vi inte kom till finalen det här året heller. Domarna har verkligen något emot oss, så jävla osportsligt!

Helgen väldigt kortfattat:
Fredag: Tågresa ner till Göteborg och förträning i fristående på kvällen. När vi kom till vandrarhemmet åt vi tacos och flummade! :) 
Under natten stod Ida för underhållningen ;) Från klockan kvart i tolv till kvart övet ett låg jag och mina rumskamrater (hanna, felicia, rebecca och angelica) och lyssnade på när Ida drömde om hela tävlingen. Då och då kom det några kommentarer från henne och då var vi snabbt fram med mobilen och spelade in. Fan vad vi garvade! x)

Lördag: Dags för tävling! Tumbling var första grenen och det var den gren som gick bäst. Vi fick poängen 8.5 (?). Jag är inte den bästa på att komma ihåg poängen. Friståendet gick också bra så jag förstår inte varför vi fick så dåliga poäng som vi fick. Inte mer än 7.3 var domarna villiga att ge oss. I trampett fick vi 8.4 och med den samanlagda poängen var vi 4 placeringar från en finalplats, surt!
Mix tävlade också på lördagen och där väljer vi att säga: Hellre 4:a än sist ;)
Efter tävlingen blev det Liseberg =) Det är ju bland det bästa som finns! Berg-ochdalbanor in my heart!

Söndag: Eftersom vi inte gick till final fick vi nöja oss med att titta på när de andra lagen slogs om en första plats. 
Innan tåget gick hem åt vi kebab på stan. På tåget hem var jag skapligt trött så det var på med musiken och fram med lotusarna.

Tack laget för en rolig helg!  

/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0