hundbajsa

Imorse var jag övettrött, vilket gjorde att skoldagen var allmänt jobbig och tråkig. Och inte blir det bättre av att vissa människor är otroligt jobbiga och att du inte hör av dig. Imorgon ska jag vara på bättre humör, jag lovar!
Tur var iaf att samhällskunskapen var inställd för den hade jag absolut inte pallat!

Eftermiddagen har jag spenderat med Martin =) Han kom till mig strax efter fyra och efter lite snack, kusinerna emellan, tog vi cykeln till ICA Nära. M' köpte fika dvs. coca cola och wienerbröd, som vi moffade i oss samtidigt som vi rankade folk i skolkatalogen^^

Nu ska jag plugga english, prov imorgon. Sen skulle jag behöva plugga samhällskunskap också eftersom jag inte hinner det i helgen men vi får väl se hur mycket jag orkar.
Ikväll blir det popcorn till House!

/S

"asså sofie, vad är det för jävla mjölk ni har!?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0