Idol

Ikväll är det en lugn hemmakväll, vilket innebär att jag kollar på en fridagsfinal i idol för första gången den här säsongen. Tänkte säga lite kort vad jag tycker om alla:
Amanda - ibland tycker jag om henne och ibland inte.
Andreas - mormor's favorit! Han är ju go men ingen idol.
Evelina - påminner mig om min religionslärare. Har inte bestämt mig för om det är positivt eller negativt än.
Mattias - Här har vi favoriten :) Vinnare av idol 2007, ja tack!
Marie - jösses vad jag älskar hennes röst! 
Daniel - det var nästan så man började gråta själv ikväll. Det var som peter sa: vackert.
Christoffer - jag tycker om honom. Han har en härlig röst och så påminner han om seth cohan :)
Sam - ut med skiten!

Punkt.
/S

Kommentarer
Postat av: ida plantin

HAHAHA "sam: ut med skiten!" haha xD

2007-10-27 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0