inflyttningfest

Då var den avklarad då! Känns bra. Min enda regel: inga 93:or eller 89:or, höll inte x) men det verkade som att de flesta hade en lyckad kväll trots lite kaos :) Jag får väl känna mig smickrad över att det var så många som ville komma till mig? haha x)

Idag har jag färgat håret på elin :) Det blev en kopparröd färg och resultatet blev kanon! Det kunde ha blivit ännu mer kanon om elin inte hade varit så känslig^^

Kvällen har jag spenderat hemma. Jag och lillbrorsan har kollat på film, the bodyguard blev det. Hade inte sett den innan så det var ju en debatt xD (intärnt till hanna och ida)!

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, den var lyckad, en debatt för mig i nya huset också xD

2007-10-21 @ 11:36:05
Postat av: jessica

tack för en rolig kväll sofie!=)

2007-10-21 @ 11:50:24
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0