jag vill ha sex

ton rätt på naturkunskapsprovet för då blir jag godkänd. Frågan är om jag verkligen kommer få det. Sånt som visar sig. Provet var betydligt svårare än vad jag hade tänkt mig. Attan bananer^^
Idag var det pirre i skolan =) Tre stycken fick jag i mig utan problem. Det var en trevlig matsals-vistelse idag med många skratt. Och vi har fått klart för oss att elin ser ut att vara snällast av oss två, hon ser även mer korkad ut än jag men sen kom niclas med en teori att jag är mer korkad än henne men jag tror inte på hans teori.
På svenska kollade vi på början av filmen Frankenstein, ska se den imorgon också. Intressant film.
Vetenskapen om att man inte ska ha någon samhällskunskap på eftermiddagen lever man på hela dagen så det har varit en bra tisdag =)

Nyss kollade jag och lillebror på House :) Har lite popcorn att äta upp innan jag går och lägger mig.
Jag kollade på andra avenyn idag. Jag har bestämt mig för att ha ett andra avenyn-maraton på lovet så jag har sett alla avsnitten och kan börja följa dem på teven sen.

Over and out
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0