klockradio ringer tjugo gånger

Det här är den sista Christoffer kommentaren som jag har på lager.

Nu har jag skickat in min filmanalys på Dirty Harry också. Har ingen aning om hur den blev eftersom det är den första jag gör, så jag vet ju inte hur han vill ha det. Hoppas på det bästa :)

Nu ska jag snart börja packa inför helgen i Göteborg (nej, jag har inte börjat packa än). Just nu känns det väldigt tungt att åka dit. Lotta ringde mig igår och sa att jag är tvungen att vara med på friståendet i mix, för rebecca har skadat sitt knä igen. Det känns förjävligt rent ur sagt! Jag visste att det skulle bli någor strul, det var för bra för att vara sant. Jag kan verkligen inte mix-friståendet så Ida ska försöka lära mig innan tävlingen imorgon. Lycka till! Jag ska verkligen göra så gott jag kan mer kan jag inte göra, så inga sura minner om jag gör fel. Ni ska vara glada att jag ställer upp, med tanka på att fristående absolut inte är min favorit gren.

Bäst att kila nu, mycket som ska hinnas med innan tåget går:
' packa
' äta
' sminka mig
' köpa leggins och godis
' träffa marcus

Håll tummarna!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0