norrköping

Hade tänkt att jag skulle få sova ut idag men det hade tydligen inte pappa! Klockan 9 ringde han och väckte mig. Jag fick en timme på mig och sen åkte vi till norrköping. Jag åkte till norrköping av en anledning, för att köpa en vinterjacka. Jag visste precis vilken jag ville ha, en grön som dessutom var på rea, men naturligtvis fanns inte min storlek. Jag blir så trött på sånt där! Jackan fanns ju i andra färger men då var den ju också dyrare, vilket pappa inte var så förtjust i. Jag blev sur för att jackan inte fanns och pappa försökte verkligen att göra mig gladare men när jag har bestämt mig för något vill jag också ha det x) Pappa fick offra sig och köpa jackan till mig. Det blev en brun :)
Sen åt vi chicken kebab, ett måste när man är i norrköping.

När jag kom hem var det fort på med träningskläderna och sen ner till hallen.
Nu ska jag duscha och sen poppa popcorn. Hoppas dagens popcorn blir mer lyckade än gårdagens. Jag brände två påsar :P Asså jag förstår inte hur jag lyckades. Jag brukar ju vara en hejasre på att poppa! Men mamma har köpt olw och de är ena riktiga rackare. De poppar som bara den men sen blir de brända. How rude.

/S

Kommentarer
Postat av: IDA P

HAHAAH ja förstår precis det här med popcornen, de är ena rackare, jag börjar lära mig dock ;) tack förresten att du kommer rösta på mig som lucia, känns i hjärtat, de värmer ;) hehe

2007-10-29 @ 21:12:08
Postat av: emmaaa :D

favoriten

2007-10-29 @ 21:40:43
Postat av: Hanna

Hahahaha, Sofie du är en sjuk människa och behöver hjälp (jag med)xD

2007-10-30 @ 15:19:15
Postat av: IDA P

Det är celebrationdinner på onsdag kl 18 på venezia !

2007-10-30 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0