onsdag

Hade nationella i engelska idag, muntligt! Okej det var bara test inför det riktiga men iaf, I HATE IT! Var skit nervös och när jag och Sara inte fick göra tillsammans, som vi hade förberett oss på, blev jag ännu mer nervös. Min nya partner blev Frida och det funkade fint. Kända att vi var ett bra team ^^ Det gick helt okej med tanke på min nervositet :)

Igår var jag med ny friserade Marcus :) Han kom förbi en sväng innan sin hockeyträning. När han hade gått fixade jag lite i rummet. Tapetern är uppe nu så det behövs bara en garderob och sen kan jag börja möblera :) Jag vill ha datorn/teven på mitt rum men mamma och Stefan är inte så sammarbetsvilliga, men jag jobbar på det!

Hallå när kommer skolkatalogen?? Borde det inte vara dags nu? Hoppas jag har fått klassfotot idag :)

Nu är det matte med Lena som väntar och sen ska vi ner till Ängeln = att vi får sluta tidigare.
Kvällen ska jag spendera i buschen med M =)

Dagens bästa: Saras kommentar till vår lärare när hon skulle ha muntliga engelska testet. Sara (läraren) kommer med pappret till Sara (eleven) och säger att hon får börja. Sara utbrister: Fuck off!! x)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0