pettsonpussel

Jag har ett tema på mina rubriker: Citat av Christoffer Håkansson. För er som inte vet vem Christoffer är kan jag meddela att han gick på sandbäcken. Han är typ utvecklingsstörd och därför säger han många roliga saker. Att lägga till är även att han har en roligt röst när han säger dessa grejer. Om ni vill veta hur han låter, säg till nästa gång ni träffar mig, jag imiterar gärna ^^

Nu har skolkatalogen kommit! Hinner inte plöja igenom den idag för måste snart åka på träning men jag har kollat de viktigaste ;)

Nu lyssnar jag på låten I gotta go my own way från High School Musical 2 :) Asbra ären!

/S

jag önskar att du var här

Kommentarer
Postat av: Marcus

asbra ären!;)

2007-10-09 @ 22:19:16
URL: http://blää.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0