put them hot jeans on and I'll show you to have fun

Jag har kommit på att måndagar är inte så jobbiga dagar, det är just det att det är måndagar. Men annars ska jag inte klaga för skoldagen är helt okej :) men jag ska inte sticka under stolen med att det var fettjobbigt att komma upp imorse. Efter att jag hade intalat mig själv att det bara är en vecka kvar till lovet var det lättare att komma upp.

Nu ska jag plugga naturkunskap, eller jag borde redan ha pluggat naturkunskap, egentligen försent nu. Får se hur långt jag kommer med att ha läst igenom sidorna en gång. Det får bära eller brista^^

Nu ska jag ta en bit av min lillebrors hammarby-kladdkaka! =)

Later!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0