tävling

Idag har mina tjejer tävlat. Första gången för en del och de var verkligen hur duktiga som helst :) Tyvärr fick de ingen medalj men jag är stolt över dem^^
Tävlingen höll på hela förmiddagen och på eftermiddagen tävlade klass D. Det var väl ca 40 pers. i publiken då :P Men vi tjoade och tjimade (?) som bara den. Söta killar :)
Imorgon är det min tur att tävla. Det gör inget om jag gör bort mig för jag räknas ändå inte! så jag kanske ska ställa upp med min flickis, salto bara för att roa publiken? nej! så kul ska vi inte ha x)

När jag kom hem kollade jag på OC. Det kan man ju aldrig få nog av!

/S

jag diggar seth's tröja

Kommentarer
Postat av: ida plantin

haha du räääknas inte. haha fy fan sofie, såklart du ska ställa upp, ja menar, en tävling är inte bara en tävling, det är underhållning också ;)

2007-10-27 @ 21:48:47
Postat av: Hanna

Jag hade gärna velat sätt din rundat flickis salto! ;)

2007-10-28 @ 21:44:01
Postat av: Alicia

Hej Sofie. Tack för att du tyckte att vi var duktiga. Tack Tack Tack

2007-11-01 @ 14:46:36
Postat av: Alicia

Hej Sofie. Tack för att du tyckte att vi var duktiga. Tack Tack Tack

2007-11-01 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0