varför kan inte berit flyga?

Tack Jessica och Stephanie för ännu en lyckad kväll i huset =) 
High School Musical 2 var helt klart godkänd. Musiken var nog något bättre i tvåan, men jag föredrar ettan annars men det är bara för att jag har sett den fler gånger (a)
När filmen var slut kom det lite mer folk till tvillingarna och sen rullade kvällen på :) Senare gick vi ner på stan och träffade mer folk :)

Idag har jag bara slöat. Hela förmiddagen kollade jag och Marcus på film och sen när han gick satte jag mig här och nu ska jag steka en hamburgare. Jag är väldigt hungrig men det är ju så jobbigt att laga mat!
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Det ska faktiskt bli väldigt skönt. Pappa har köpt popcorn, godis och dricka till mig så det är bara att sätta på en bra film så har jag hela kvällen fullbokad.

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0