äntligen

Efter 2 månader och 32 dagar har jag äntligen fått, eller rättare sagt hämtat, tillbaka mitt SingStar! :) nu blir det sjunga av^^

Idag skulle jag ha åkt till norrköping med mamma men som ni ser (skulle ha) så blev det inte så. Istället blev det en fika på Sultans i kära Katrineholm. Jag satt och kollade på High school musical när Elin skickade sms och sa att jag skulle palla mig ner till Sultans för där satt hon och Carro och fikade. Det var kul att umgås bara vi tre igen för det har vi inte gjort på jättelänge! Carro hade köpt 45 st spider-man tuggummin på Gottan så hon delade med sig :P man fick klistermärken till varje tuggummi och det var väldigt roande att försöka sätta dem på varandras rygg när inte den andra märkte det^^ tur att vi är lätt roade! 

Gårdags kvällen spenderade vi hemma hos mig med film och popcorn :) vi drog även ut en sväng och minglade runt på stan ;)

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0