Beauty is in the eye of the beholder

Hann aldrig skriva klart om gårdagen^^
När vi kom tillbaka till skolan var det en mattelektion med Lena som väntade. Inte allt för roligt eftersom matte inte är min starka sida, men man gör ju ett tappert försök ;)
Eftermiddagen gick rätt fort ändå, vilket alltid uppskattas av en skoltrött Sofie.
På kvällen kom Marcus och hälsade på :) självklart kollade vi på idoool. Jag förstår inte hur folk kan tro att de sjunger bra när det egentligen sjunger asdåligt! Asså att de inte hör det själva? onödigt att komma dit och bli sågad av en jury, men visst gärna för mig, då blir jag underhållen i en timme :) men visst kan ni hålla med om att det är ont om talanger som söker i år? men det har ju som sagt bara varit två program :P den som väntar på något gott...

Så till dagen då! Den ganska onödiga dagen. När jag tänker efter har det inte hänt något speciellt, varken roligt eller tråkigt.
Ingen träning för min del ikväll. Jag är för trött för det. Kommer bara vara oseriös och då blir Lotta sur på mig. Så det blir en hemmakväll med idol :)

/S

         
imorgon är det dags igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0