det är inte lätt att vara ung

Just nu känner jag mig bara väldigt förvirrad! Alla säger samma saker, och det är bara negativt, men borde jag inte ge dig en chans? jag måste väl få en egen uppfattning om dig innan jag bestämmer mig? men det verkar som att alla andra redan har bestämt åt mig eftersom jag lyssnar på vad de säger och börjar tvivla på om det här är rätt? eftersom jag tar in vad alla andra säger är jag ju inte säker på hur jag vill ha det, men jag vill ju inte få känslor för någon som sedan kommer sabba allt! men det är svårt att inte få känslor för dig...
Jag håller med Avril, why is everything so complicated?

Kom nyss hem från träning och den gick väl sådär. Vi lärde oss formationerna till friståendet. Måste säga att jag börjar få kläm på det där nu :)

Skolandagen var ganska bekymmerfri. Lunchen blev en pizza på Venizia, men den var inte så god faktiskt :/ hade hellre velat ha en kebabtallrik^^

Det får vara allt för den här gången. Känner att jag har mycket att tänka igenom innan jag skriver något som jag senare kommer att ångra.

over and out /S

- a, men vi hörs!
-jaha ska du gå?
-nej, man du ska!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, så jävla bra, det sista alltså =P

2007-09-03 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0