det blir vad man gör det till

Sovmorgon idag! eller inte enligt schemat, men det bli ju vad man gör det till :) jag och elin har förtjänat en sovmorgon^^

Nu ska jag snart cykla till skolan på min otroligt snabba cykel. Serri, den rullar som fan i nedförsbackarna! Jag menar, blinkar man missar man mig ;) haha x)
Efter skolan ska jag och några från laget jobba åt grafiska. Jag behöver jobba för då får jag dra ifrån pengar på göteborgsresan. Om jag nu får följa med till gbg? 
Efter jobbandet ska jag fortsätta jobba hemma. Jag ska måla mitt rum! 3 vita väggar ska det bli :) Marcus kommer och hjälper mig innan sin träningen, så förhoppningsvis går det fort, eller långsammar :P Jag måste iaf vara klar till 8 för då börjar Idol och sen är det House =)

Jäktig med rolig dag!

Nu ska jag och racercykeln gitta till skolan ;)

/S 


Kommentarer
Postat av: eeema

oh , tre vita väggar, precis som mig ju :D

2007-09-18 @ 17:00:44
URL: http://emmaskagerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0