don't look back in anger

Ikväll ska jag på fest hos tvillingarna :) varannan helg är det ös på odinsväg ;) haha x) men det är alltid lika kul, kanske för att folket är så trevligt? =) ikväll blir det även SingStar.

Idag filmade vi på medialektionen. Vi gör en (dokumentär) film om MPLO :) Sara var väldigt fin i selen måste jag säga^^

Imorgon ska jag till Norrköping och kolla på tapeter till mitt nya rum. När man ändå är i Norrköping är det ju ett måste med en chicken kebab! Jag ska även passa på att införskaffa mig några lotusar :)

Nu ska jag hem till pappa och göra mig iordning inför kvällen, men jag gör ett stopp på vägen för att köpa mig en kebabtallrik!

/S

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0