fika

Dagen började med en 2 ½ timmes lektion i Grafisk Kommunikation med Lars-Åke :) Vi gör om ansikten i Illustrator. Ganska soft ändå att bara sitta där och trycka lite på datorn ;) men som sagt, det blir ju vad man gör det till.
Sen var det dags för lunch. Spegetti och köttfärssås serverades och det är en utav de goda maträtterna i skolan.
Historielektionen som egentligen är 150 minuter, kortade vi ner till 30 minuter eftersom vi skulle fika :) Men eftersom Inger trodde att vi skulle fika 30 minuter tidigare än vad vi egentligen skulle han vi ta en sväng på stan innan. Vi var även inne på Linden och hälsade på ^^
Så var det äntligen dags för fika. Vi hade gått och funderat hela dagen på avd vi skulle få och jag hoppades på Prinsesstårta. Fikat blev iaf jordgubbstårta med valfri dryck till =) Det var supersmarrigt!
Efter fikat gick jag och Elin till Coop och köpte negerbollar, onyttiga som vi är x) men vi gapflabbade hela vägen till affären så magmusklerna tränade vi ju! Anledningen? Haha, först föste jag elin över vägen så att en bilist skrattade åt oss och sen höll elin på att bli överkörd av en cyklist med banage (?) över halva ansiktet x)

Ikväll ska jag först träna bran och sen träna själv så det blir en helkväll i Duveholmshallen.

Imorgon hoppas jag på utgång med tjejerna =)
men nu ska jag packa lite saker eftersom vi flyttar i helgen! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0