friday

Har inte skrivit på ett tag men det beror på det dåliga utbudet av datorer som är i mitt hem! men det är på bättringsvägen =)

Positivt med två lediga dagar, negativt att jag var sjuk båda dagarna! Har bara legat hemma och kollat på film... Kollade på ALLA Mysteriet på Greveholm-avsnitt :) härligt, härligt!
Idag blev det i alla fall en skoldag, vilket gjorde elin glad :) Hon klara sig ju knappt utan mig, sin andra hälft liksom^^
Efter skolan ska vi ner på stan och hämta mina lotusar =) lääängtar! x)
Sen hoppas jag på att få träffa marcus innan han åker till sin mamma. Har ju inte träffat honom på en heel vecka! Saknar honom <'3

Ikväll blir det fest hos Lisa :) det blir lite av en lagfest + en del annat folk. Kan nog bli riktigt trevligt! Hoppas på det :)
Imorgon kommer frida och hälsar på en stund och kvällen ska jag spendera med Crissi och Elin =) Blir väl till att kolla Ondskan och sjunga SingStar (?)

Soo long
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0