nära skjuter ingen hare

Klockan är inte ens tolv och jag har redan hunnit men en vända på stan idag. Kan bero på att jag gick upp innan klockan nio imorse (a) innan nio på en lördag, helt sjukt jag vet!
Jag kollade på tapeter, men det är väldigt svårt att hitta någon som är fin. Det finns asmånga att välja mellan men ingen som är perfekt!

Gårdagskvällen spenderade jag hemma. Jag minns inte sist jag var hemma en fredagskväll, fett länge sen iaf! Det var inte särskilt skönt heller. Man blev ju bara rastlös.
Ikväll ska jag iaf till Crissi som har 80 -tals fest :) Det kan bli intressant ;) Elin kommer hit innan så ska vi locka håret, sminka oss och välja kläder. Känns lite som när man gick på lågstadiediscon x)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0