nu kan du få mig så lätt

Gårdagskvällen var väldigt lyckad! Jag var på fest hemma hos mina favorit tvillingar, Jessica och Stephanie. Det blev mycket skratt, SingStar och kortspel :) Alltid lika kul att träffa folket!

Idag gick jag upp klockan nio, inte lika kul^^ Andledningen? Vi skulle till Norrköping och köpa tapeter till mitt nya rum, men inte fan hittade jag några tapeter! x) Jag och Elin åt Chicken kebab, I love it! Vi hann även ta en sväng in på H&M och shoppa några nödvändiga saker innan tåget gick. Självklart köpte jag med mig ett lager Lotusar hem ;D

Nu sitter jag hemma hos Marcus. Han och några kompisar kollar på fotbollsmatchen, så jag ska gå och joina dem snart :P men tänkte passa på att uppdatera bloggen (SOM JAG TYCKET ATT EN VISS HANNA NILSSON OCKSÅ BEHÖVER GÖRA!) eftersom datorn hemma hos pappa har lagt av helt! Jag har med mig favorit filmen, Hundtricket, som jag ska övertala Marcus om att vi ska se sen ;) men det lär ju inte bli så svårt  eftersom han inte kan motstå min charm! haha x)

Imorgon ska jag och Hanna klippa kusinen Daniel :) det behövs!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0