onsdag

Dagen började väldigt bra :) Jag var på bra humör och kände att det här kommer bli en bra dag, till jag låste in nycklarna i skåpet! Så jävla klantigt, jag veet! x) men tänk vad en Sara och ett hår spänne kan göra underverk! =)
Onsdagar är väldigt långsamma dagar när det kommer till skolschemat. Fullproppat med lektioner. På sista lektionen, TEA, fick vi erbjudandet att måla krokir (?) dvs. måla av en naken kvinna som står och posar. Personligen tackade jag nej, vilket alla utom två i klassen gjorde, eftersom det är obehaglit och tråkigt!

Ikväll har jag och mamma varit i huset. Det var meningen att vi skulle fixa & dona lite men så blev det inte riktigt. Vi åt aftereight choklad och pratade istället :)

Nu sitter jag och pratar med Birka Paradise-Tim x) vi har kommit fram till att det är ett år sedan vi träffades på båten ;D haha, många minnen därifrån, inte alla lika positiva! naffsarN x) 

Imorgon ska vi fika med klassen =) Smarrigt!
Sen är det träning hela kvällen.

/S 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, tim vad säger han då?

2007-09-20 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0