söndag

Sitter här med världens huvudvärk, täpt näsa och iskalla fötter! Det kunde ha varit bättre.

Igår var jag på 80 -tals fest hemma hos Crissi. Jag, elin och martin gick dit tillsammans eftersom vi inte kände någon annan som var där x) men kvällen blev ändå helt okej! Den mesta tiden tillbringade jag i soffan, där jag visade mitt korttrick ;) alla var mäktigt imponerade!
Det blev ändå en tidigkväll eftersom jag inte är helt kry, och det gjorde mamma glad :) Jag hade sällskap med dennis hem också så jag slapp gå själv.

Idag måste jag plugga och hjälpa till att flytta stuff till nya huset. Får väl se hur mycket jag orkar med den här huvudvärken. Det bli iaf ingen träning för min del ikväll. Får köra stenhårt imorgon istället!

Nu ska jag ta en lång och varm dusch och hoppas på att jag mår bättre efter det!

' M - jag saknar dig! <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0