sovmorgon

Ingen skola förrän klockan 11.50 idag :) men det visste jag ju tyvärr inte när jag gick upp klockan 06.10 imorse! sen när jag hade duschat, ätit fukost, sminkat mig och cyklat till skolan med punka på bakhjulet, vilket gör att det är väldigt trögt att rulla + att man måste trampa i nedförsbackarna! får man reda på att de första två lektionerna är inställda. Jag menar, hur kul är det?
Jaja, så nu kollar jag och Elin på High school musical hemma hos mig :) Innan vi cyklar tillbaka till skolan blir det hamburgare^^ Vi är världsbäst på att göra hamburgare ;)

Skriver mer ikväll
/S


Kommentarer
Postat av: ICIA

vilken lyx!

2007-09-05 @ 09:38:15
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0