that's all

Just nu sitter jag hemma hos elin och lyssnar på när hon spelar blockflöjt. Jag och Crissi ska försöka gissa vilken låt hon spelar, men sorry elin, det är väldigt svårt! No offence!
Klockan åtta möttes jag Crissi på filmhuset för att hyra film och det blev Djävulen bär Prada :) Sen fick vi skjuts av Eva-Lena till Elin. Tror att det var en bra film men det hackade så fruktansvärt så vi missade lite. Fick trösta oss med popcornen och chipsen som vi hade köpt med oss.

Igår var jag på (lag)fest hemma hos Lisa. Det var mycket trevligt! Man får tacka för husrummet ;) Nästan alla i laget var där och det var kul att träffa dem, träffar ju inte så många på fritiden annars. Och det blir ju ännu roligare när det är alkohol inblandat^^
Ballen var en populär samlingsplats :) Tyck vad du vill om rökning, men det är ju verkligen en socialgrej! Själv röker jag inte utan är bara social :) Teven var på och Idolavsnittet var bra, för en gångs skull åkte rätt personer ut! Ska kolla reprisen imorgon :) Det blev även en massa pratande och skvaller. Och så får vi ju inte glömma ölspelet, som igår spelades i 2 olika varianter :) 
Tack Lisa för en lyckad kväll =) 

/S

Några gamla bilder på mig, Crissi och Elin + en bild på mig och Henke från igår :)
                                  
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0