vi tar det som det kommer

Det var inte planerat att jag skulle börja prata med honom
men det gjorde jag
Det var inte planerat att jag skulle träffa honom
men det gjorde jag
Det var inte planerat att jag skulle få känslor för honom
men det börjar jag få
Det var inte planerat att jag skulle gör dig ledsen
men det gör jag!

Dagen började nästan likadant som gårdagskvällen slutade, med ett inte allt för roligt sms. Tänkte jag skulle reda ut allt under dagen men än så länge är allt fortfarande oklart.

Tog en promenad med Hanna idag eftersom både hon och jag behövde prata ut. Allt känns så mycket bättre när man har pratat med henne, för hon är så bra på att lyssna och ger alltid en massa bra råd :) vad skulle jag göra utan henne?
När vi satt (ja man måste ta pauser i långa promenader) ringde elin och var sugen på att gå en promenad^^ snäll som jag är ställer jag upp! Vi gick till Specce och köpte godis, eller jag köpte godis :D bara 2.95 kr/hg, slår man inte till då är man ju dum! x)
Såg även Charlie idag, eller jag såg inte att det var han när jag såg honom, ehh? låter konstigt men han åkte brumbrum och hade hjälm, men nu vet jag att det var han :) vi har kommit fram till att det är synd att vi inte är lika bra kompisar som i somras och det är väldigt synd tycker jag :/ men det ska det bli ändring på :)

Ingen Beck ikväll, istället blir det Mord i sinnet :) då kommer mitt godis väl till pass!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0