we do anything when the time is right

Har egentligen ingen lust alls att skriva blogg nu men för att inte göra mina trogna bloggläsare (?) ledsna kommer här ändå ett inlägg.

Måndagar är inte min favorit dag i veckan precis. Då är man bara så deprimerad för att man har en hel skolvecka framför sig. Det känns så otroligt tungt! men då kan man ju göra som vissa andra och stanna hemma, nämner inga namn :P
Kvällens träning gör vi till ett skämt. Det märks att det har varit sommarlov för jag har blivit så jävla svag! x) Jag orkade inte ha raka armar i min flickis,flickis och tävlingen är om en månad (a) Dags för hårdträning nu? Skulle inte tro det. Jag skull gärna vara en sådan som verkligen älskade att träna. Levde för att gå till hallen liksom, eller åtminstonde känna lite mer motivation, men nu är ju inte jag en sådan person. Hoppas att ni tycker om mig i alla fall ^^

Ser framemot morgondagen, har ju en liten känsla av att det är min dag i veckan :P I alla fall på tv fronten =)

Nu är det dags för min skönhetssömn! ;)

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, klart jag tycker om dig ändå ;) Ha så trevligt ikväll, haha du vet vad jag menar =)

2007-09-11 @ 08:27:03
Postat av: emma !

vem menar du? "som vissa andra" ? :P xD

2007-09-13 @ 21:07:54
URL: http://emmaskagerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0