and I don't wanna miss a thing

Jag lever. Tyvärr är min dator inte lika pigg.
Därav den dåliga uppdateringen.
Den börjar bli mer sammarbetsvillig nu, dock!

Fredagen
var väldigt trevlig.
Favoriterna hade samlats hemma 
hos mickepicke och det blev en lyckad kväll.
Life is life.
Lördagen var segare. 
Det blev en hemma kväll
bredvid mamma i soffan.
Söndagen var snabbt över
och nu är skolan igång igen.
Inget som gör mig överlycklig
men vi får se det från den positiva sidan,
varje skoldag är ett steg närmare sommaren.

Igår cyklade jag till skolan i vårjacka 
utan att frysa. Framsteg.
Den här veckan kommer min nya vårjacka
som jag har beställt. Så nu är det fritt fram
för det varma och torra vädret.
Idag var jag dum nog att ta vinterjackan
trots att det stod i tidningen att det skulle bli fotbollsväder.
Min mamma har lärt mig att man inte
ska tro på allt men läser i tidningen.
Jag har lärt mig att jag inte alltid ska tro
på det mamma säger.

Ikväll ska jag hem till marita
och diskutera scheman 
och planering för barnen som vi tränar.
Vi måste planera bättre och det ska inte
bli några som helst problem för mig
som är en aktiv tränare. 
Skämt osido, vi ska även göra en dans till uppvisningen.
Varför ska vi ens ha en uppvisning ?
Det är bara någa fåtal ungar och Anita som 
ser fram emot den.
Alla vet redan hur det kommar vara, kaos.

Nu ska jag läsa ut min otroligt
dåliga bok som jag ska skriva
recension på imorgon.
Jag har köpt choklad som tilltugg
så att jag inte somnar.
/S


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0