det känns som att du lägger ord i mun på mig

Snart dags att cykla till ekbacken
för ännu ett ledarmöte.
Okej, det var ett tag sen sist
men det gör inte att jag ser fram emot det.
Troligtvis kommer det pratas om
den kommande uppvisningen
och den är jag inget stort fan av.

Idag har jag varit och solat.
Men inte är jag brunare för det.
Varför ska jag ha så svårt för att bli brun.
Jag vill vara som emma,
hon behöver bara tänka sol
så är hon brun. Bajsbrun.

Ikväll är det parlamentet (med björn?)
och pizza som gäller.
Tur att jag ska träna på friskis innan
annars hade jag nästan fått
dåligt samvete.
/S


Kommentarer
Postat av: emma s

haha :D nu ska vi inte överdriva ! jag tycker du ska fortsätta sola sofie, du kommer bli brun(are)! keep up the good work såattsäga. :)

2008-04-06 @ 16:27:44
URL: http://skagerdalemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0