he didn't know what's right but you did

Gårdagen var kalasbra =)
I inlägget under kan ni läsa en sammanfattning om konserten.
Här kommer en sammanfattning om timmarna innan.

Ett alldeles för tidigt tåg tog oss till norrköping.
Det var nämligen dags för hanna att göra något med mitt hår.
Resultatet blev blonda slingor.
Jag är mycket nöjd :)
Tack hanna!

Efter en snabbis på stan
var det dags att åka vidare mot linköping.
Och ni vet ju hur orolig jag har varit för att martin
skulle komma på fel tåg, eller missa det.
Men hör och häpna, han var helt rätt.
Jag däremot var på fel tåg xD
Det är tillåtet att grava, det gjorde jag!
Men jag hade tur i oturen, tåget var ett pendeltåg
och gick förbi linköping.
När både jag och martin var i linköping
gick vi till stan och käkade kebab med skagenröra ?
asgott! faktiskt.
När vi hade glidit runt i stan och stekt i solen
tog vi bussen till cupolen
och den bussresan gick galant.
Jag hade en kanon dag!

                           


Idag har jag varit på kalas och ätit mig mätt på onyttigheter.
Men jag har jämnat ut det med en promenad med hanna.
Nu sitter jag här framför datorn och har inte orken
till att hitta på något annat.
Möjligtvis att kolla på någon film.
Men vilken?
Jag vill se step up 2 men kavliteten är kass på den jag har.
Jag trodde det var någon som skulle bjuda hem mig
för att se på den men jag har inte hört något mer om det.
Synd.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0