if I could turn back time

Jag måste göra samhällskunskapsläxan
(shit vilket långt ord)
idag och jag har ingen lust med det.

Den här veckan är det tyskar på duveholm.
Man hade ju hoppats på att det skulle vara
åtminstone en snygg tysk, men inte det inte.
Jag har aldrig sett en snygg tysk
existerar de? Tveksamt.
Och kläderna är inte dem vackraste
långt ifrån. Jag förstår mig inte på dem.

Nationella proven börjar närma sig
och jag börjar få lite panik.
Vi har första provet nästa vecka,
muntliga i svenska, och jag vet
inte vad jag ska prata om.
Det bestämmer jag väl i sista stund
som jag alltid gör.
Det där med att planera är inte
min starkaste sida.
/S

varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
det är samma sak, varje gång vi ses

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

2008-04-07 @ 18:04:33
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Hanna

Men sofie, du behöver nog inte planera vad du ska prata om, jag menar det brukar ju komma automatiskt för dig ;)

2008-04-07 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0