I'm not one of those who can easily hide

Fredag idag! :)
Jag älskar fredagar.
Känslan när sista lektionen är slut på fredagar,
den känslan är obeskrivlig.
Det är det bästa med skolan.
Och att den här fredagen är solig
gör det bara ännu bättre.
På dirren efter skolan
åkte jag och elin ner på stan och satte oss i solen.
Jessica och stephanie kom och joinade oss
och vi satt där i nästan två timmar.
Helt underbart.

Imorgon bär det av till norrköping
med mamma och mormor.
Shopping och chickenkebab står på scemat.
Jag ser fram emot det.
Mitt mål för dagen är att åka hem med
en brun skinnjacka och en fet godispåse ^^

Kvällen ser ut att bli lugn.
Settman ska göra min kväll.
/S


Kommentarer
Postat av: emma s

jag tycker dina "lugna kvällar" blir fler och fler ;) haha, bra eller dåligt? jag älskar dig.

2008-04-04 @ 17:38:34
URL: http://skagerdalemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0