jag är bra på nästan allting

Guuuud vilken god kladdkaka jag har gjort!
De senaste har blivit lite torra
men den här är topnotch.
Måste vara den nya formen pappa införskaffat.
Nu tror ni säkert att jag bakar kladdkaka typ varje vecka?
Helt rätt!
Mitt motto är: det ska alltid finnas en godbit i kylskåpet.
Synd för hanna att hon inte får smaka på mitt senaste mästervärk.
Hon har nämligen dissat mig för att åka ut till
sin pojkvän (han bor på landet och har grisar)
istället för att tillbringa kvällen i stan med en av sina bästa vänner.
Hon trodde att jag skämtade när jag bjöd hem henne för att kolla på film.
Jag förstår inte?
Ser jag så lustig ut?
Men jaha, ha så kul.

Men jag blir inte helt ensam ikväll,
så mobbad är jag faktiskt inte.
Elin kommer över på en bit kladdkaka.
Det är därför jag är komis med henne.
Hon ställer alltid upp, bara det bjuds på fika.
Se elin, det är inte bara för att jag får låna pengar.
Japp, jag kan skriva se elin för hon har börjat läsa min blogg nu.
Dock tror jag inte att hon kommer läsa varje dag.
Så trogen är hon inte.
Jag kanske skulle fresta med att hon får en kladdkakebit
för varje inlägg hon läser ?
Oj vad min läsarstatistik skulle höjas.

Ikväll är jag bjuden på tacos hemma hos mamma :)
Det är tur att hon tänker på sin dotter som bor själv.
Jag älskar min mamma.
Även fast jag inte säger det särskilt ofta.
När jag tänker efter har jag nog bara sagt det en gång,
som jag kommer ihåg.
Men jag tycker det är svårare att säga det till sina föräldrar
än till sina kompisar.
Håller ni inte med om det?
Jag tror aldrig pappa har fått höra att jag älskar honom.
Undrar vad han skulle svara om jag sa det?
Jag är bergis på att han älskar mig också,
men jag vet inte om han skulle säga det tillbaka.
Han är inte riktigt den typen.
Det man inte vet får man ta reda på.
Men mamma och pappa, jag älskar er.

Synd bara att de inte läser min blogg.
/S

Kommentarer
Postat av: Elin

nej håller med svårt att säga det till dem! jag vågade inte krama pappa idag innan han åkte till sjukhuset! ^^

2008-04-13 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0