life is a song

Jag är sjuk.
Snuvig.
Hostig.
Ont i halsen.
Seg i hela kroppen.
Sjuk.

Soffan är min bästa vän när jag är sjuk.
Och teven.
Tillsammans gör de ett bra jobb.
OC och I en annan del av köping
är det som har roat mig.
Morgondagen kommer se likadan ut.

Helgen kommer att vara över fort.
På lördag är det tävling i örebro,
vilket innebär att jag måste upp klockan 6 senast.
Den tackar vi för.
Tur att vi är lediga större delen av nästa vecka.

Jag har bränt två takida skivor idag.
Mina öron kommer njuta hela kvällen.
/S

Kommentarer
Postat av: jessica

jag känner precis likadant.
snyvig och ont i halsen.
när vädret är bra.
nejtack!
och du, när ska vi ses?
vart har du tagit vägen?

2008-04-25 @ 15:37:14
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0