she looks like a model, except she got a little more ass

Nu sitter jag och äter en pirog.
Hade nästan glömt hur de smakade.
Förut var jag beroende och kunde äta 2 om dagen.
Det är jag inte längre.
Thank god.
Nu är jag nästan beroende av kladdkaka istället.
Och det är ju inte bättre precis, tvärtom!
Något jag inte är beroende av,
men i behov av är träning.
Det hjälpte inte att jag skrev i bloggen
att jag skulle börja träna regelbundet.
Men vem hade förväntat sig det?

Jag och nyberg (uttalat är en smaksak)
var på ute på en tvåtimmars promenad ikväll.
Det var skönt och underhållande.
Sånna ska det bli mer av.

Casablanca idag.
Jag ville ha minst ett pris
och fick varken mer eller mindre.
Isn't it funny fick pris för bästa manus.
Det komiska är att vi knappt hade ett manus.
Men det är bara att tacka och ta emot.
Vi förtjänar det.
/S




                      

Kommentarer
Postat av: Hanna

Era promenader verkar mysiga. Ni vet att jag mer än gärna följer med på en sådan =) Dessutom så behöver jag det också, haha gör en god gärning och låt mig följa med. Tack på förhand =)

2008-04-16 @ 22:22:02
URL: http://hannapannautankanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0