sweet is the smile that paints your lips

Kvällen har rullat på bra.
Efter barnens träning mötte jag
elin utanför galma palladium
för vi skulle titta på Open Jam.
Sagt och gjort.
Det är en lokal talangjakt, typ.
Jag röstade på jocke som
målade (?) grafitti.
Och joakim lang som körde en monolog.
Ja, man fick rösta på två.

Det bästa hände precis innan insläppet.
För er som har sett Nya Tider,
kommer ni ihåg vem anton var?
Negern som var tillsammans med emma.
Han iaf, är med och turnéar med open jam.
När jag och elin stod och roffade åt oss
läkorolpåsar (gratis är gott) kom han förbi.
Han: ös på bara, de är ju gratis ;)
Elin: visst har du varit med i skilda världar?
Han: nya tider hette det faktiskt.
Elin (halvt panik): jag menade nya tider!
Bortgjord.nu

Efter showen gick jag och elin
till sjukhusparken och upplevde gamla minnen.
Vi åkte linbana på vårt ökända sett,
gungade gungbräda och flög.
När vi var yngre tillbringade vi väldigt mycket tid
i den där parken.

När jag kom hem bakade jag kladdkaka :)
Men den får jag inte smaka först imorgon.
Den som spar, han har.
/S
image35

Kommentarer
Postat av: sexyspice

Fett kul :D

2008-04-10 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0