they can't take away my dignity

Jag vill också ha en dotter.
Jag har läst sandras blogg
för första gången idag och
man blir verkligen sugen på att
ha en egen liten dotter.
Fast jag ska vänta några år till.

Jag tror inte att jag är den enda som får tårar i ögonen
när jag läser hennes förlossningsberättelse.
Fatta lyckan när man för första gången får se och hålla i sitt eget barn.
Tur att inte mamma läser min blogg,
hon skulle nog bli orolig nu.

Jag vet redan vad min dotter ska heta, nicole
och jag har redan en kandidat som pappa, emil.
Han är snygg, smart och skapligt lång.
Fast han vet inte om det än.
Men som sagt, det är ju några år kvar.
/S


Kommentarer
Postat av: elin

ofta du har sånna moderkänslor. allt detta prat om kjejsarsnitt och all smärta?! ska också läsa hennes blogg nu :)

2008-04-13 @ 22:24:24
Postat av: elin

ofta du har sånna moderkänslor. allt detta prat om kjejsarsnitt och all smärta?! ska också läsa hennes blogg nu :)

2008-04-13 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0