without you I wouldn't survive

Jaha, det verkar som att snön
tänker fortsätta falla. Till min fasa.
Då måste jag gå och ställa in cykeln för
hur kul är det att cykla på en blöt cykel
till skolan imorgon?
Jag menar, vem vill göra det?

Den senaste timmen har jag spelat
rita & gissa, jag är grym!
Jag är väl inte den bästa på att
rita, men det förlorar ju inte jag på.
Så länge jag är kung på att gissa
är det ingen som kan slå mig.
Inte ens marcus the k1ng ;)

Nu ska jag duscha
och ta fram kläder till imorgon
innan det är dags att poppa pocorn
och bänka sig framför house :)
Tisdagar är underbara.
Förutom när det snöar då.

Någon som vet vart man kan hitta en snygg bikini till sommaren?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0