you gave me nothing now it's all I've got

Jag hinner lite uppdatering
innan eva & adam börjar.
Aldrig att jag skulle missa det!

Dagen började tidigt, 8.15 för att vara exakt.
Klockan halv tio satt jag i bilen påväg till norrköping.
Mitt mål för dagen var att hitta
en brun skinnjacka och ett par svarta tights.
Det var också det enda jag hade i påsarna
när vi åkte hem.
Men jag är nöjd.
Målen var uppfyllda.
Självklart åt vi chicken, ett måste
när man är i norpan.

När jag kom hem tog jag en promenad
i det vackra vårvädret.
På vägen hem ringde hanna
så det blev ännu mer promenad
fast med sällskap.
Mycket trevligare :)
Skönt att pratat av sig lite.
Jag träffar hanna allt för sällan.

/S
friskt vågat, hälften vunnet


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, det där säger du alltid till mig! Friskt vågat hälften vunnet, jag minns till och med första gången du sa det till mig på gympan =P

2008-04-06 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0