hos sandra

Rubriken är ganska tydlig, jag är hos sandra nu :)
När vi kom fram igår var vi helt utslagna och tillbringade resten av kvällen framför teven
med filmerna Heartbreak Hotel och About a boy, och självklart popcorn.

Idag har vi varit inne i stan och jag gjorde slut på för mycket pengar, som vanligt.
Men vadå, så länge jag är nöjd är det väl lugnt?
Nu har jag på mig en svart myströja som jag köpte idag på bikbok, UCLA in my heart!
Tröjan var egentligen ett tröstköp eftersom de inte hade mina chinos som jag är beredd att döda för.
Innan vi tog tunnelbanan hem hade jag hunnit med att köpa en ny kam, ett par svarta chinos och lite annat plock :)
Nu bakar sandra en kladdkaka till oss.
Det återstår att se om den blir lika god som mina alltid blir!
Jag tvivlar men hon ska få en chans ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0