I don't play your rules, I make my own

Jag tror jag har en spindel i håret.
Jag såg att den kröp i håret när jag stod framför spegeln.
Jag försökte få tag på den men allt blir så bakvänt och konstigt i speglar så det gick inte.
Istället började jag tok slå på huvudet och hoppas nu att den är mosad så duschar jag bort den imorgon.

Jag vill till norrköping imorgon och köpa en ny väska.
Skolan börjar på måndag och jag har ingenstans att lägga skolböckerna.

Kräftskivan hos emma var trevlig :)
Tyvärr tog jag inga bilder men vi var fina i våra kräfthattar.
Nu ska sova och hoppas på att min hosta inte väcker mig imorgon,
jag vill sova ut sista dagen på sista sommarlovet i mitt liv.
Fan vad hemskt det låter.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0