ich habe Hunger

Jag är unbelievable.
Jag är fan hungrig konstant!
Jag och elin käkade kebab vid tre men ändå var jag hungrig när det var middag.
Kankse inte hungrig men jag var definitivt sugen.
Och nu är jag fruktansvärt sugen på lakrits.
Några lakritsnappar eller turkiskpeppar skulle sitta fint.
Måste kolla om pappa har en gömma i skåpet.

Påtal om pappa, han åker till Risbäck imorgon och är tillbaka nästa söndag.
Egen lägenhet i över en vecka, ja tack!

Jag tror jag lider av kronisk trötthet.
Iaf den här veckan.
Jag har somnat varje dag efter skolan.
Och jag menar, skolan har inte ens varit jobbig.
Inatt sov jag 10 timmar men ändå sov jag en timme på eftermidagen.
Helt sjukt.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0