jag vet, det lönar sig att kämpa

Kvällen har spenderats i Kungsträdgården tillsammans med en jävla massa folk.
Och en jävla massa bra musik!
Mina favoriter från Vakna med The Voice var också med :)
Lika sköna som alltid.
Eftersom vi var tvugna att rätta oss efter tåget såg vi inte hela Flo-Rida's uppträdande,
vilket innebar att vi missade low eftersom han sparade det bästa till sist.
SURT.

Under dagen har jag blivit sjuk.
Jag har ont i hela kroppen och det känns som halsen har en omkrets på över 5 meter.
Jag som skulle ta en kebabtallrik när jag kom till stan :(
Det kunde jag glömma eftersom det gör ont bara när jag sväljer saliv.
Just ja, vi såg Samuel Haus idag! Ni vet han som spelar Tsatziki :)
Han är sjukt smal.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0