dock får man inte sätta dock i slutet av en mening

Bara för att jag har gått upp klockan nio de senaste dagarna
ska jag självklart vakna klockan nio idag också.
Det spelar ingen roll hur lite man har sovit, jag vaknar likt förbannat.
Så nu när jag ändå är uppe tidigt ska jag gå ner på stan så jag har det gjort.
Jag måste även städa innan kvällen eftersom pappa och jesper kommer hem.
Är det taskigt av mig att säga att jag inte vill ha hem dem?
Lite kanske, men det är så skönt att bo själv.
De kan ju iaf stanna en vecka till.

Jag ska dra igenom gårdagskvällen lite snabbt också
eftersom jag vet att ni dör av längtan att få veta. öhö
Mina älskade tjejkompisar kom till mig strax efter sju.
Då blev det skvaller och alkohol på balkongen :)
Sedan cyklade vi som idioter till nävertorp eftersom klockan hade dragit iväg mer än förväntat.
Vi kom på en lokalfest som var i en villa?
Jag har fortfarande inte fattat det där, jag teamar med hanna.
Efter en cider cyklade vi vidare till Lenny som firade sin 19 årsdag
men där vände jag snabbt och åkte tillbaka till lokalfesten i villan.
Sedan flöt kvällen på och det var mycket trevligt.
Smockat på krogen och väääldigt lång toakö!

Jaha, nu ringde pappa och frågade om jag kunde tvätta hans sängkläder till ikväll.
Det återstår bara ett problem, hur fan fungerar en tvättmaskin?
Jag har väl aldrig tvättat, det är ju alltid han som gör.
Och nu när han har varit borta har jag cyklat över med tvätten till mamma.
Men jag är inte den som bangar på nya utmaningar.
Vill han ha sina sängkläder tvättade ska han få sina sängkläder tvättade.
Jag måste bara ringa mamma och få en bruksanvisning av tvättmaskinen.

Stan tidigt vare!
/S

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha du kom ju inte ens in på toan :P

2008-08-02 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0