ska vi röja eller ska vi röja

Bara några timmar kvar innan jag sitter i bilen på väg mot Rejmyre.
Jag funderar på hur mycket man ska ta med sig.
Det känns jobbigt att behöva släpa på en väska och så kommer jag säkert tappa bort den.
Men då kan jag inte ha med mig kamera.
Och det vill man ju.
Fan att jag inte har någon halvstor väska.

Det var inte lika mycket folk ute igår som jag hade hoppats på.
Hallå, det är ju lönehelg.
Jag spenderade den mesta tiden inne på lightan med gratis cider i handen.
Miche och Johan hade beställt in en ciderbomb som de gärna bjöd på.
Självklart kom jag hem senare än planerat men jag är inte förvånad.
Det blir nästan aldrig riktigt som man tänkt sig.

Nu ska jag duscha och packa lite skit som man behöver ute i skogen.
Jag vet fortfarande inte om jag blir kvar över natten eller inte.
Mitt sällskap åker hem, men vafan, sova kvar är väl halva grejen?
Som sagt, jag har inte bestämt mig än.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0