ska vi ta sällskap?

Jag är så otroligt seg idag.
Jag längtar till ikväll då jag får sova.
Jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt.

Imorgon ska jag köpa ett projektarbetsblock.
Nu har jag och elin bestämt oss, det blir ett barndisco.
Jag måste även köpa strumpbyxor nu när vi går mot kallare tider.

Nu ska jag poppa popcorn och sno lite av pappas choklad.
Frågan är bara vilken film som passa till?
Jag får kolla om pappa har laddat hem någon bra.
Jag skulle vilja se pearl harbor men det har vi såklart inte.
Såg att den ska gå på lördag men då är jag inte hemma.
Spela in den är ju ett alternativ.
Måste bara leta fram ett band, aldrig att jag spelar över mina wild kids avsitt!
/S

grattis till körkortet :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va äre för jävla monsterbild? Har jag verkligen haft så där långt hår?

2008-08-26 @ 22:17:50
URL: http://hagapojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0