skogsröjet '08

Bror Spång var snäll och körde ut oss till Rejmyre efter en visit på McDonald's.
Vi kollade runt på området och invigde bajamajorna och sen värmde vi upp med att lyssna på Craxy Lixx.
Jag hade aldrig hört en låt med dem men det gjorde inget, jag rockade ändå.
Sedan rörde vi oss mot stora scenen och Denice went crazy när Sabaton började spela.
Hon försvann in i klungan och sen såg man inte henne under hela spelningen.
När Sabaton hade spelat klart gjordes scenen om för nästa band som blev kvällens höjpunkt, Takida.
Shit vad kul det var och herregud vad jag sjöng!
Nog för att det kändes som en brottningmatch eftersom alla knuffades men det var det värt.
Och vi såg ju inte bara killarna på scen, nejnej, vi snackade med dem efter spelningen också.
När vi stod vid Backyard Babies tältet kom tre av medlemmarna och självklart tog jag både kramar och autografer :)
Haha, mamma fick också prata med mattias för hon ringde när vi stod med honom.
Sista bandet ut var Backyard Babies och de hade med eldsprutare på scen under en låt, coolt.
När de hade spelat klart gick vi mot utgången där vår skjus Danne väntade.
Det var en grymt rolig kväll och värt varenda öre!
/S

on our way


mitt sällskap, malin, alexandra & denice


vi var peppade


carro


kvällens spelschema


crazy lixx


sabaton


vi var glada över att vara där


tomas, kristoffer och mattias från takidaaaaa


favoriter, födelsedagsbarnet (robert) var och duschade


backyard babies


klarre att man skulle ha en tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0