the streets

Step up 2 passade utmärkt till mina godsaker.
Gaah, jag vill också kunna dansa!
Kyssas med en snygging i regn är också lockande.

Nu ska jag ut och springa.
Eller jag väntar till det har blivit lite mörkare.
Synas i joggingkläder är inte min grej.
Men jag har lovat mig själv att försöka springa en liten sväng iaf.
Jag har så sjukt dålig kondis och är trött redan när jag kommer till första korsningen.
Den ligger drygt 50 meter från min port.
Jag måste försöka bli av med de extrakilon jag lagt på mig under sommaren.
Så här kan vi inte ha det.
Säger jag som åt en hel popcorn påse ?
/S
SNYGG

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ellerhur, varför händer aldrig sånna där regniga kyssar i verkligheten? Haha

2008-08-26 @ 21:36:23
URL: http://danielabruce.blogg.se/
Postat av: sandra

sjukt snygg :D

jag kysstes i regnet senast idag (A)

2008-08-26 @ 22:30:08
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0